Blaivus požiūris į tinklinį marketingą. I dalis.






Tinklinis marketingas yra prekybos būdas. Ir nieko daugiau čia nėra. Kai kompanija sukuria produktą arba produktų seriją ji sprendžia kokiu būdu prekiauti. Ir jei  tik nusprendžia, kad galima prekiauti tinkliniu būdu, tai nieko nelaukdami pasirenka marketingo planą ir prekiauja. Nes kaip prekybos būdas jis turi ženklių pranašumų iš kurių pats svarbiausias yra atsisakymas reklamos.
 Pirkėjui iš principo nėra skirtumo kur ir pas ką pirkti. Parduotuvėje jam prekę  demonstruoja pardavėjas, o MLM sistemoje distributorius.
 Rodos viskas paprasta, bet kodėl tiek daug emocijų aplink tinklinį marketingą, tiek daug pikto srauto ir net tualetinės leksikos pilama ant šio prekybos būdo ir žmonių užsiimančių šia veikla?
 Prieš atsakant į šį klausimą noriu atkreipti dėmesį, kad rimti verslininkai nespjauna į tinklinį marketingą, o žino jo vietą. Nes jie žino, kad jei subankrutuotų tai visada yra galimybė užsiimti tinkliniu marketingu. Taip yra pasakęs net toks ekscentriškas  verslininkas kaip Trampas. O jis, patikėkit, tikrai žino ką kalba.
 Svarbiausia bėda, kad  tinklinis marketingas MLM  turi blogą įvaizdį yra  tų žmonių kurie bando juo užsiimti  neteisingas priėjimas. Bet apie tai kitoje dalyje. 

Komentarai

Populiarūs įrašai